Śniadanie mistrza

Oglądałem wczoraj super film na youtube:

Akcja od 1:05

Tego jeszcze nie robiłem. Zastanawiałem się czy można w ten sposób przywracać jedzenie do „stanu jadalnego”.

Dzisiaj doczekałem się okazji żeby to sprawdzić. Poszedłem sobie do kuchni ukroić kawałek serka pleśniowego. Serek niefortunnie spadł mi na podłogę. Pomyślałem sobie „Nosz kurwa, do wyrzucenia!” ale potem zaświeciła się lampka w główce i przypomniało mi się, że przecież mogę umyć pod kranem.

Nie czuć różnicy żadnej, bardzo dobry!

Ciekawe czy tak samo będzie z hamburgerami albo pizzą…

 

W następnym poście relacja i zdjęcia z pobytu mojej ukochanej w Lizbonie (zdjęcia się kopiują)

Categories: Główna | Dodaj komentarz

Zobacz wpisy

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

